ТАСКОМБАНК підтримав ініціативу Національного банку з популяризації безготівкових розрахунків
22.11.2021

ТАСКОМБАНК підтримав ініціативу Національного банку з популяризації безготівкових розрахунків

ТАСКОМБАНК підтримав ініціативу Національного банку з популяризації безготівкових розрахунків

ТАСКОМБАНК долучився до Всеукраїнської інформаційної кампанії НБУ з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless. Мета кампанії – проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків.

У межах кампанії Національний банк разом із партнерами розповідатимуть про сучасні можливості широкого використання безготівкових розрахунків, зокрема про те, як відкрити рахунок у банку, типи платіжних карток, онлайн-банкінг, як здійснювати платежі та перекази через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами та QR-кодом. Крім того, детально пояснять, як працює NFC- технологія, як токенізувати платіжну картку та додати її у смартфон, «розумний» годинник або фітнес-браслет, а також нагадають основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.

«Згідно з результатами дослідження, яке проводив Національний банк у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом – всього 21%. Ще досить значний відсоток громадян, отримавши зарплату, стипендію чи пенсію на картку, знімають з неї гроші в банкоматі та розраховуються готівкою», – розповів заступник Голови НБУ Олексій Шабан. Він додав, що найбільше підтримки в опануванні безготівкових розрахунків потребує старше населення України, особливо в регіонах, оскільки ця тема вимагає навичок не тільки з фінансової, а й цифрової грамотності. Отже, кампанія #Cashless має не тільки просвітницький характер, але й набуває соціального спрямування.

«Культура безготівкових розрахунків в Україні стрімко розвивається, про що свідчить статистика Національного банку – за 9 місяців 2021 року кількість операцій з безготівкових оплат зросла на понад 30%, порівняно з аналогічним періодом 2020 року. Разом з тим постійно з'являються й нові технічні можливості, що спрощують здійснення оплат, роблячи життя українців комфортнішим. Наша мета сьогодні розповісти клієнтам чому Cashless – це насправді зручно, вигідно та безпечно», — підкреслив Заступник Голови Правління ТАСКОМБАНКУ Артур Муравицький.

З навчальною метою Національний банк також запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) "Cashless" із детальною інформацією про кампанію та безготівкові платежі.

Інформаційна кампанія #Cashless триватиме впродовж трьох місяців у всіх регіонах України за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування Великобританії, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Кіберполіції.

0 800 503 580Дзвінки в межах України безкоштовні