В. Дубєй: «Ми навчилися працювати в нових умовах і готові до нових викликів»
18.11.2022

В. Дубєй: «Ми навчилися працювати в нових умовах і готові до нових викликів»

В. Дубєй: «Ми навчилися працювати в нових умовах і готові до нових викликів»

З початку листопада до кінця грудня українці голосують за найкращі компанії, стартапи та експертів у різних номінаціях премії PaySpace Magazine Awards 2022. Віддати голос за лідерів ринку FinTech та e-commerce можна на сайті премії, попередньо авторизувавшись через e-mail або Facebook.

Тим часом організатори премії з видання PaySpace Magazine знайомлять читачів з її учасниками. ТАСКОМБАНК цьогоріч представлений у 3 із 14 номінацій: «Найкраща кредитна підтримка населення під час війни», «Найкращий банк-еквайєр» і «Найкращий сервіс для онлайн-платежів». Журналісти поговорили з Головою Правління ТАСКОМБАНКУ Володимиром Дубєєм про те, як для банку минув рік, з якими викликами довелось зіштовхнутися під час війни та на які зміни сподіваються наступного року.

PSM: Як для банку минув рік? Що з наміченого було реалізовано, а що поставили на паузу і чому?

Володимир Дубєй: Війна внесла свої корективи, але найголовніше, що ми не відмовилися від розвитку. Ми реалізували план відновлення, оптимізували свої ресурси, мігрували у «хмару», перегрупували кредитний портфель, провели реструктуризацію боргів бізнесу та громадян.

Нове кредитування ми теж не зупиняли. Вже під час війни у нас з’явилося багато нових корпоративних клієнтів, яких ті банки, де вони обслуговувалися раніше, на жаль, підвели. Також ми одні з перших на ринку відновили кредитування населення, яке тимчасово призупинялося з початком вторгнення. Крім того, з лютого ми відкрили вісім відділень нового формату у різних містах і надалі продовжимо розширювати мережу.

PSM: Що найважче сталося з банком протягом 2022 року?

Володимир Дубєй: Сьогодні вся банківська система працює в однакових умовах, тож і виклики з початком війни перед усіма постали ті самі: окупація частини території країни, руйнування, економічний спад, інфляція. Чимало клієнтів втратили спроможність виконувати свої боргові зобов’язання, а підвищення облікової ставки НБУ до 25% призвело до здорожчання нового кредитування. Але зараз можемо констатувати, що банківська система загалом впоралася. І результат ТАСКОМБАНКУ кращий, ніж у багатьох інших, зокрема, щодо рівня NPL. Не тому що нам пощастило, а тому що ми український банк з українським капіталом, який працює вже 33 роки, добре розуміє клієнта і знає, як треба діяти у кризових обставинах.

PSM: Які речі, люди, плани, рішення були ключовими, тобто найважливішими, для роботи банку, починаючи з 24 лютого?

Володимир Дубєй: Ще до початку війни ми вирішили, що 2022 для нас буде роком відділень. І здебільшого так воно і стало, адже саме працівники відділень, які часто у дуже складних умовах відкривають свої двері для клієнтів – це сьогодні перша лінія нашого фінансового фронту. Ми встояли – а сьогодні вже можна впевнено про це говорити – саме завдяки їх щоденній роботі. Не менш важливим було й те, що все керівництво банку протягом всієї війни залишається в Україні. Завдяки цьому ми змогли зберегти безперервну комунікацію з клієнтами, особливо великим бізнесом. З’ясувати його поточні потреби і як ми можемо допомогти їх вирішити, продовжити співпрацювати. Все це дало ефект. Банк прибутковий – при тому, що цьогоріч достроково повністю погасив понад 3 млрд грн рефінансування НБУ та вже майже закінчив формування резервів під потенційні кредитні ризики.

PSM: Чого банк очікує у 2023 році, на що робить ставку?

Володимир Дубєй: Зараз дуже непростий час, але разом з тим для банків це час нових можливостей. І якщо ними не скористатися, це зроблять інші. Тому наступного року ми націлені на динамічний розвиток, плануємо залучати більше нових клієнтів, розширювати мережу. Амбітні плани у нас щодо автоматизації робочих процесів, підвищення якості обслуговування клієнтів. Головне, що тепер ми маємо великий досвід. Ми навчилися працювати в нових умовах і готові до нових викликів значно більше, ніж наприкінці лютого цього року.

За матеріалами PaySpace Magazine

0 800 503 580Дзвінки в межах України безкоштовні