Відділення ТАСКОМБАНКУ працюють за стандартним графіком роботи
Шановні клієнти, відділення ТАСКОМБАНКУ продовжують працювати за стандартним графіком роботи.
У зв’язку з локдауном, який введено у м. Києві з 5 квітня 2021 року, інформуємо вас про те, що фінансові послуги ТАСКОМБАНКУ доступні в повному обсязі - відділення Банку продовжують здійснювати обслуговування клієнтів у всіх містах присутності з понеділка по п’ятницю з 09-00 до 18-00, каси з 09-00 до 17-30.
Піклуючись про вашу безпеку та безпеку працівників банку просимо вас дотримуватися дистанції, користуватися дезінфікаторами та одягати маску. Наразі максимальна кількість клієнтів, що можуть одночасно обслуговуватися у відділенні налічує 5 осіб.
Вся команда ТАСКОМБАНКУ працює в посиленому режимі, щоб забезпечити Ваш фінансовий комфорт і захист. Для здійснення щоденних банківських операцій радимо користуватися сервісами дистанційного обслуговування:
TAS2U для фізичних осіб;
ТАС24 Бізнес для фізичних осіб-підприємців;
Комплексом електронного банкінгу або TAC Mobile для корпоративних клієнтів.
Дистанційні канали обслуговування доступні всім клієнтам 24/7 та працюють безперебійно.
За додатковою інформацією ви можете звернутися до контакт-центру за телефоном: 8778* або 0 800 503 580. *Безкоштовно з мобільних.