Картка для виплат | Платівка | Дебетова картка | ТАСКОМБАНКУ

azure card

azure card
Безкоштовне оформлення картки

Безкоштовне оформлення картки

Безкоштовне зняття готівки

Безкоштовне зняття готівки

Безкоштовне зарахування цільових коштів

Безкоштовне зарахування цільових коштів

Умови
Поповнення
Документи

Універсальний картковий продукт, який можливо використовувати як для зарахування цільових виплат (заробітна плата, проценти за депозитом, соціальні виплати, ін.), так і для особистого використання: розрахунків в торгових точках, здійснення оплат товарів та послуг в Інтернеті, терміналах самообслуговування, а також отримання готівки в банкоматах у будь-якій точці світу 24/7

  • Visa Rewаrds (з чіпом та безконтактною технологією PayWave)не тарифікується
  • Visa Rewаrds (віртуальна картка) не тарифікується
  • Нарахування процентів на позитивний залишок коштів на рахунку, % річних

Для закриття рахунку клієнту (або його довіреній особі) необхідно звернутися до будь-якого відділення Банку.

Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування карткою АЗУР

  • Попередження 1: клієнт повертає суму кредиту, комісії та відсотки за його користуванням відповідно до умов договору та вимог законодавства України
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Штраф 0,24% за день прострочки ОМП+100 грн.
    (0,24% нараховується на термінову та загальну заборгованість, 100 грн за кожен факт прострочки ОМП)1
  • 1 У випадках, передбачених Законом України «Про споживче кредитування» та/або іншими нормами законодавства України, Клієнт звільняється від обов’язку сплати Банку неустойки (штрафу, пені).
  • Попередження 2: нікому не повідомляйте ПІН до Платіжної картки, код CVV2/CVC2, а також зберігайте їх у таємниці, щоб ні за яких умов вони не стали відомими будь-яким третім особам.
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Це може скомпрометувати вашу карту
  • Попередження 3: нікому не повідомляти та не передавати Одноразові цифрові паролі (ОТР паролі), які надаються Клієнту шляхом відправлення SMS-повідомлення/push повідомлення на Зареєстрований номер мобільного телефону, окрім безпосереднього особистого введення таких паролів на сторінці проведення операції, для підтвердження якої надіслано цей пароль.
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Здійснення шахрайських операцій з вашої платіжною карткою
  • Попередження 4: Необхідно оберігати Платіжну картку, оскільки платіжна картка чутлива до різноманітних фізичних впливів, тримати її необхідно на достатній відстані від джерел тепла, електромагнітних випромінювань (особливо мобільних телефонів, магнітних замків)
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Карта може пошкодитися та бути не придатною для подальшого використання.
  • Попередження 5: Банк не вимагає від клієнта або спорідненої чи пов'язаної з ним особи придбання будь-яких інших послуг від Банку як обов'язкову умову надання кредиту (крім надання банківських послуг)
  • Попередження 6: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом
  • Попередження 7: У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів Банку, що надаються засобами дистанційних каналів комунікації шляхом подання заяви на адресу електронної пошти Банку [email protected] або скориставшись опцією «Зворотній зв`язок» на сайті Банку, або до відділення Банку, або подання звернення до Контакт-центру Банку за телефоном 0 800 503 580, 044 393 25 90 .
  • Попередження 8: Клієнт має право протягом 14 календарних днів з дня укладення кредитного договору (далі-Договір) відмовитися від нього без пояснення причин, у тому числі у разі отримання грошових коштів із дотриманням наступних вимог.
    У разі відмови від Договору повідомити Банк про намір відмовитися від Договору в письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді з накладенням електронних підписів, електронних цифрових підписів, інших аналогів власноручних підписів (печаток) сторін у порядку, визначеному законодавством) до закінчення 14-денного строку з дня укладення Договору. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або подане і підписане представником за наявності довіреності на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Договору Клієнт зобов‘язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з Договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Договором.
  • Попередження 9: Договір про споживчий кредит може бути розірваний на вимогу або за ініціативою однієї з Сторін в порядку визначеному договором про споживчий кредит та/або законодавством. Клієнт має право ініціювати розірвання Договору в порядку, передбаченому Договором, шляхом подання до Банку відповідної заяви.
  • Попередження 10: На підставі ст. 1056 Цивільного кодексу України Банк має право в будь-який час відмовитися від надання Клієнту передбаченого Договором кредиту частково або в повному обсязі за наявності обставин, які явно свідчать про те, що наданий Клієнтові кредит своєчасно не буде повернений. Сторони узгодили, що визнання обставини як такої, яка явно свідчить про те, що кредит своєчасно не буде повернений, здійснюється Банком одноосібно, на власний розсуд та узгодження з Клієнтом не потребує. При цьому Банк має право заблокувати видаткові операції за карткою, які здійснюються за рахунок кредиту, в будь-який час після встановлення Банком зазначеної обставини. Про таке блокування Банк повідомляє Клієнта шляхом направлення SMS-повідомлення та/або повідомлення у месенджерах.
  • Попередження 11: Строк кредиту – 12 місяців. При цьому строк користування кредитом продовжується на кожні наступні 12 місяців, якщо щонайменше як за 30 календарних днів до дати повернення кредиту Банк не повідомить Клієнта про припинення кредитування.
  • Попередження 12: Банк має право доручити врегулювання простроченої заборгованості колекторським компаніям, що діють в інтересах Банку перелік яких визначено у файлі «Відомості про колекторські компанії, з якими співпрацює АТ «ТАСКОМБАНК», розміщеному на сторінці. Клієнт має право звернутись до Національного банку України у разі порушення колекторською компанією Закону України «Про споживче кредитування» та/або іншого законодавства у сфері споживчого кредитування, у тому числі порушення вимог щодо взаємодії із Позичальником при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки), також на звернення до суду з позовом про відшкодування шкоди, завданої Позичальнику в процесі врегулювання простроченої заборгованості останнього. Колекторська компанія несе відповідальність відповідно статті 182 Кримінального кодексу України. Порядок взаємодії із споживачем фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки) розміщено за посиланням .
  • Попередження 13: Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
0 800 503 580Дзвінки в межах України безкоштовні