єПідтримка

єПідтримка

єПідтримка
Відкриття картки у відділеннях ТАСКОМБАНКУ

Відкриття картки у відділеннях ТАСКОМБАНКУ

Безкоштовне обслуговування

Безкоштовне обслуговування

Відкриття картки у TAS2U  (для діючих власників карток РБ)

Відкриття картки у TAS2U (для діючих власників карток РБ)

Умови
Як отримати картку
Як оформити
Документи
Вимушені внутрішні переселенці зможуть отримати державну допомогу через ТАСКОМБАНК
Який розмір допомоги на місяць?
  • 2000 грн для дорослого;
  • 3000 грн для дітей та осіб з інвалідністю.
Хто може отримати допомогу?

Внутрішньо-переміщені особи (ВПО) згідно з переліком та які стали на облік як ВПО (отримали довідку ВПО).

Як отримати допомогу від держави?

Стати на облік як внутрішньо-переміщена особа (отримати довідку ВПО) та подати заяву на отримання допомоги.

Для цього потрібно звернутись до ЦНАПу або структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або подати заяву дистанційно через портал Дія.

У заяві потрібно буде зазначити IBAN код рахунку.

Які періоди отримання допомоги?

Допомога виплачується:

  • щомісяця з моменту звернення;
  • протягом воєнного стану + один місяць після його припинення чи скасування.

Якщо заяву подано до 14 квітня, то допомогу буде нараховано і за березень.

Є-підтримка
Поширені запитання
Не можу відкрити рахунок у банку. Що робити?

Зверніться в служби підтримки відповідного банку, там нададуть вичерпну консультацію щодо відкриття спеціальної картки.

Спеціальна картка в банку відкрита, але в Дію не підтягується. Що робити?

Зачекайте трохи. Рахунок має відобразитися одразу після відкриття, проте може затриматися, якщо дані з певної причини не підтягнулися. Раз на добу банки додатково підвантажують дані, будь ласка, зачекайте. Якщо за добу IBAN не підтягнеться, зверніться до служби підтримки вашого банку.

Що робити, якщо заяву на послугу успішно подано, але гроші на рахунок не надійшли?

Якщо є повідомлення про успішну реєстрацію заяви, значить, в Мінекономіки її прийняли та протягом 10 робочих днів 1000 грн буде зараховано.

Хто нараховує кошти?

На Дію покладено технічну частину реалізації проєкту, за нарахування коштів після успішного отримання заяви відповідає Мінекономіки. Точна дата зарахування залежить від вашого банку.

Як знайти послугу в Дії?

Авторизуйтеся в мобільному застосунку Дія та перейдіть у розділ Послуги.

єПідтримка доступна, починаючи з версії Дії 3.0.22 для iOS та 3.0.19 для Android.

Хто може отримати виплату?

Допомога надається застрахованим особам, які працюють на умовах трудового договору (контракту), гіг-контракту, іншого цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, та фізичним особам — підприємцям, страхувальники яких одночасно відповідають таким ознакам:

  • перебувають на обліку як платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в окремих адміністративно-територіальних одиницях за переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням ДСНС;
  • подали в установленому законодавством порядку податкову звітність за IV квартал 2021 р. або річну звітність за 2021 рік;
  • не є бюджетними установами, фондами загальнообов’язкового державного страхування.

Допомога надається отримувачу допомоги за його бажанням одноразово у розмірі 6500 гривень.

Така послуга працюватиме у Чернігівській, Сумській, Харківській, Херсонській, Миколаївській, Запорізькій, Донецькій, Луганській, Житомирській, Одеській, Волинській, Дніпропетровській, Київській областях та в м. Київ.

Чому саме ці банки?

Наразі це ті банки, які успішно налаштували інформаційну взаємодію з Дією. Найближчим часом перелік банків поповниться.

Завантажте застосунок обраного банку в переліку з Play Market, App Store чи AppGallery та відкрийте спеціальну картку єПідтримки.

Якщо немає мобільного пристрою, застосунку Дія або банківського застосунку?

На даний момент Дія – єдиний спосіб отримати допомогу, про інших буде повідомлено додатково.

Чи можна зняти гроші або переказати на іншу картку?

Так

Як діяти, якщо сума до оплати понад 6500 гривень?

Надавач послуги може розділити оплату на частини, одна з яких відповідатиме сумі коштів на спеціальній картці.

Що відбувається із залишком суми, якщо оплата була менша як 6500 гривень?

У разі, якщо на кінець терміну (4 місяці з дня отримання коштів) на спеціальній картці залишаться невитрачені кошти, вони повернуться до державного бюджету.

Не можу здійснити оплату у визначених категоріях

Merchant Category Code (MCC) код бізнесу має відповідати МCC коду бізнесу однієї з визначених постановою категорій. Якщо здійснити оплату не вдається, значить, бізнес зареєстрований не в тій категорії, у якій надає послуги.

Чи можна відкликати заяву?

У разі успішного надсилання заяви відкликати її неможливо.

Чи можна змінити банк?

Банк можна змінити до моменту надсилання заяви. Після подання заяви змінити банк неможливо.

Чи може виплату отримати іноземець?

Виплату може отримати виключно громадянин України, який досяг 18 років і має в застосунку Дія. Іноземці отримати виплату не зможуть.

Відмовився від РНОКПП. Чому не можу отримати 6500 грн?

Технічна реалізація послуги є Підтримка через Дію передбачає наявність РНОКПП. Ми працюємо над тим, щоб у 2022 році була можливість отримати 6500 грн для громадян, які не мають РНОКПП.

Якщо я не маю в Дії електронного паспорта, але маю міжнародний сертифікат, чи можу отримати 6500 грн?

Так, можете, якщо ви досягли 18 років і маєте в застосунку Дія. Іноземці отримати виплату не можуть.

Протягом якого часу я можу подати заявку на отримання 6500 грн?

Заявку можна подати до кінця терміну дії програми.

Чи впливає отримання 6500 грн на субсидію?

Ні, не впливає

Чи потрібно сплачувати податки з цієї 6500 грн?

Ні, не потрібно.

Скільки коштує банківська картка?

Оформлення картки є Підтримка безоплатне.

Як отримати фізичну картку єПідтримка?

Усі банки-учасники відкривають віртуальні картки, але фізичні — лише декілька. Щоб уточнити можливість отримання пластикової картки, зверніться до банку-учасника програми.

Картку можна отримати тільки онлайн?

Картку можна отримати як онлайн, так і офлайн.

Яким НПА регулюється?

Закон про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» щодо надання допомоги в рамках Програми єПідтримка.

Постанова Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2021 р. № 1272

Чи оподатковується 6500 гривень, яка надійде мені у рамках єПідтримки?

Допомога, яка виплачується в рамках єПідтримки, є державною і не оподатковується податком на доходи фізичних осіб відповідно до підпункту 165.1.1 пункту 165.1 статті 165 Кодексу та військовим збором згідно з підпунктом 1.7 пункту 161 підрозділу 10 розділу ХХ «Прикінцеві положення» Кодексу.

Я надаю послуги. Я можу отримувати оплату з 6500 гривень єПідтримки від відвідувачів?

Так, можете. У разі, якщо ваш термінал або онлайн-оплата налаштована з використанням МСС-коду, внесеного до постанови КМУ.

Що робити, якщо клієнт не може провести оплату з 6500 гривень єПідтримки?

Перевірте, чи відповідає ваш бізнес вимогам програми. Якщо так — зверніться до банку, який видав термінал або використовується для еквайрингу в інтернет-крамниці.

Чи потрібно одразу знімати всю 6500 грн з картки клієнта?

Вимог щодо суми зняття немає, отже, усю 6500 грн можна не знімати одразу. Сума платежу має відповідати вартості послуги та може бути будь-якою.

Що робити, якщо сума послуги більша за залишок суми на карті клієнта?

Оплату можна розбити на дві частини: перша — сума залишку на карті клієнта, друга — власні кошти клієнта.

Чи можуть клієнти повернути товар, що придбали коштом 6500 грн єПідтримки?

Так, це звичайна покупка, тож товар або ненадану послугу клієнти можуть повернути назад. Для цього їм потрібно звернутися до продавця.

Як зарахувати назад кошти за повернений товар?

Повернення коштів за неотриманий товар (ненадану послугу) здійснюється в тій формі оплати, у якій була здійснена розрахункова операція. Деталі щодо повернення надає продавець.

Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування карткою єПідтримка

  • Попередження 1: нікому не повідомляйте ПІН до Платіжної картки, код CVV2/CVC2, а також зберігайте їх у таємниці, щоб ні за яких умов вони не стали відомими будь-яким третім особам.
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Це може скомпрометувати вашу карту
  • Попередження 2: нікому не повідомляйте та не передавайте Одноразові цифрові паролі (ОТР паролі), які надаються Клієнту шляхом відправлення SMS-повідомлення/push повідомлення на Зареєстрований номер мобільного телефону, окрім безпосереднього особистого введення таких паролів на сторінці проведення операції, для підтвердження якої надіслано цей пароль.
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Здійснення шахрайських операцій з вашої платіжною карткою
  • Попередження 3: Необхідно оберігати Платіжну картку, оскільки платіжна картка чутлива до різноманітних фізичних впливів, тримати її необхідно на достатній відстані від джерел тепла, електромагнітних випромінювань (особливо мобільних телефонів, магнітних замків)
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Карта може пошкодитися та бути не придатною для подальшого використання.
  • Попередження 4: Банк не вимагає від клієнта або спорідненої чи пов'язаної з ним особи придбання будь-яких інших послуг від Банку як обов'язкову умову надання у користування послуги Дебетна картка (крім надання банківських послуг)
  • Попередження 5: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом
  • Попередження 6: У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів Банку, що надаються засобами дистанційних каналів комунікації, шляхом подання заяви на адресу електронної пошти Банку [email protected] або скориставшись опцією «Зворотній зв`язок» на сайті Банку, або до відділення Банку, або шляхом звернення до Контакт-центру Банку за телефоном 0 800 503 580, 044 393 25 90 .
  • Попередження 7: Договір поточного рахунку (далі-Договір) може бути розірваний на вимогу або за ініціативою однієї з Сторін в порядку визначеному Договором та/або законодавством. Клієнт має право ініціювати розірвання Договору в порядку, передбаченому Договором, шляхом подання до Банку відповідної заяви.
  • Попередження 8: Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
Завантажте застосунок TAS2U та оформіть свою єПідтримку
0 800 503 580Дзвінки в межах України безкоштовні