єПідтримка
Відкриття картки у відділеннях ТАСКОМБАНКУ
Безкоштовне обслуговування
Відкриття картки у TAS2U (для діючих власників карток РБ)
Вимушені внутрішні переселенці зможуть отримати державну допомогу через ТАСКОМБАНК
Який розмір допомоги на місяць?
- 2000 грн для дорослого;
- 3000 грн для дітей та осіб з інвалідністю.
Хто може отримати допомогу?
Внутрішньо-переміщені особи (ВПО) згідно з переліком та які стали на облік як ВПО (отримали довідку ВПО).
Як отримати допомогу від держави?
Стати на облік як внутрішньо-переміщена особа (отримати довідку ВПО) та подати заяву на отримання допомоги.
Для цього потрібно звернутись до ЦНАПу або структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або подати заяву дистанційно через портал Дія.
У заяві потрібно буде зазначити IBAN код рахунку.
Які періоди отримання допомоги?
Допомога виплачується:
- щомісяця з моменту звернення;
- протягом воєнного стану + один місяць після його припинення чи скасування.
Якщо заяву подано до 14 квітня, то допомогу буде нараховано і за березень.
Поширені запитання
Не можу відкрити рахунок у банку. Що робити?
Спеціальна картка в банку відкрита, але в Дію не підтягується. Що робити?
Що робити, якщо заяву на послугу успішно подано, але гроші на рахунок не надійшли?
Хто нараховує кошти?
Як знайти послугу в Дії?
Хто може отримати виплату?
Чому саме ці банки?
Якщо немає мобільного пристрою, застосунку Дія або банківського застосунку?
Чи можна зняти гроші або переказати на іншу картку?
Як діяти, якщо сума до оплати понад 6500 гривень?
Що відбувається із залишком суми, якщо оплата була менша як 6500 гривень?
Не можу здійснити оплату у визначених категоріях
Чи можна відкликати заяву?
Чи можна змінити банк?
Чи може виплату отримати іноземець?
Відмовився від РНОКПП. Чому не можу отримати 6500 грн?
Якщо я не маю в Дії електронного паспорта, але маю міжнародний сертифікат, чи можу отримати 6500 грн?
Протягом якого часу я можу подати заявку на отримання 6500 грн?
Чи впливає отримання 6500 грн на субсидію?
Чи потрібно сплачувати податки з цієї 6500 грн?
Скільки коштує банківська картка?
Як отримати фізичну картку єПідтримка?
Картку можна отримати тільки онлайн?
Яким НПА регулюється?
Чи оподатковується 6500 гривень, яка надійде мені у рамках єПідтримки?
Я надаю послуги. Я можу отримувати оплату з 6500 гривень єПідтримки від відвідувачів?
Що робити, якщо клієнт не може провести оплату з 6500 гривень єПідтримки?
Чи потрібно одразу знімати всю 6500 грн з картки клієнта?
Що робити, якщо сума послуги більша за залишок суми на карті клієнта?
Чи можуть клієнти повернути товар, що придбали коштом 6500 грн єПідтримки?
Як зарахувати назад кошти за повернений товар?
Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування карткою єПідтримка
- Попередження 1: нікому не повідомляйте ПІН до Платіжної картки, код CVV2/CVC2, а також зберігайте їх у таємниці, щоб ні за яких умов вони не стали відомими будь-яким третім особам.
- Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Це може скомпрометувати вашу карту
- Попередження 2: нікому не повідомляйте та не передавайте Одноразові цифрові паролі (ОТР паролі), які надаються Клієнту шляхом відправлення SMS-повідомлення/push повідомлення на Зареєстрований номер мобільного телефону, окрім безпосереднього особистого введення таких паролів на сторінці проведення операції, для підтвердження якої надіслано цей пароль.
- Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Здійснення шахрайських операцій з вашої платіжною карткою
- Попередження 3: Необхідно оберігати Платіжну картку, оскільки платіжна картка чутлива до різноманітних фізичних впливів, тримати її необхідно на достатній відстані від джерел тепла, електромагнітних випромінювань (особливо мобільних телефонів, магнітних замків)
- Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Карта може пошкодитися та бути не придатною для подальшого використання.
- Попередження 4: Банк не вимагає від клієнта або спорідненої чи пов'язаної з ним особи придбання будь-яких інших послуг від Банку як обов'язкову умову надання у користування послуги Дебетна картка (крім надання банківських послуг)
- Попередження 5: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом
- Попередження 6: У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів Банку, що надаються засобами дистанційних каналів комунікації, шляхом подання заяви на адресу електронної пошти Банку [email protected] або скориставшись опцією «Зворотній зв`язок» на сайті Банку, або до відділення Банку, або шляхом звернення до Контакт-центру Банку за телефоном 0 800 503 580, 044 393 25 90 .
- Попередження 7: Договір поточного рахунку (далі-Договір) може бути розірваний на вимогу або за ініціативою однієї з Сторін в порядку визначеному Договором та/або законодавством. Клієнт має право ініціювати розірвання Договору в порядку, передбаченому Договором, шляхом подання до Банку відповідної заяви.
- Попередження 8: Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
- Архів тарифів
Завантажте застосунок TAS2U та оформіть свою єПідтримку