єВідновлення
Виплата від держави на відновлення житла, пошкодженого через бойові дії
Відкриття картки у TAS2U (дистанційно)
Безкоштовне обслуговування
єВідновлення – це державна програма грошової допомоги для відновлення житла, пошкодженого через бойові дії.
За отримані кошти можна відновити квартиру, будинок або інше житлове приміщення, наприклад, кімнату в гуртожитку.
Сума грошової допомоги визначається індивідуально та залежить від складності пошкоджень.
Максимальна сума компенсації становить 200 тисяч гривень.
- Пошкоджене через бойові дії після 24 лютого 2022 року
- Розміщене на неокупованій території, де не ведуться активні бойові дії
- Підлягає відновленню
- Не було відремонтоване самостійно
Кошти можна витратити виключно на придбання будівельних матеріалів та замовлення ремонтних послуг. Список партнерів-учасників, в яких можна придбати будівельні матеріали та послуги, буде наповнюватись поступово й представлений на сайті послуги https://erecovery.diia.gov.ua/.
Будь-які інші товари, крім визначених Постановою КМУ № 381 від 21 квітня 2023 року придбати за ці кошти не можна. З картки єВідновлення можна оплатити будівельні роботи, якій здійснюють партнери-учасники програми. Якщо ви одночасно купуєте будівельні матеріали та товари, які не підпадають під компенсацію, потрібно робити дві окремі покупки та сплатити за ці товари з власних коштів.
Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування карткою єВідновлення
- Попередження 1: нікому не повідомляйте ПІН до Платіжної картки, код CVV2/CVC2, а також зберігайте їх у таємниці, щоб ні за яких умов вони не стали відомими будь-яким третім особам.
- Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Це може скомпрометувати вашу карту
- Попередження 2: нікому не повідомляйте та не передавайте Одноразові цифрові паролі (ОТР паролі), які надаються Клієнту шляхом відправлення SMS-повідомлення/push повідомлення на Зареєстрований номер мобільного телефону, окрім безпосереднього особистого введення таких паролів на сторінці проведення операції, для підтвердження якої надіслано цей пароль.
- Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Здійснення шахрайських операцій з вашої платіжною карткою
- Попередження 3: Необхідно оберігати Платіжну картку, оскільки платіжна картка чутлива до різноманітних фізичних впливів, тримати її необхідно на достатній відстані від джерел тепла, електромагнітних випромінювань (особливо мобільних телефонів, магнітних замків)
- Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Карта може пошкодитися та бути не придатною для подальшого використання.
- Попередження 4: Банк не вимагає від клієнта або спорідненої чи пов'язаної з ним особи придбання будь-яких інших послуг від Банку як обов'язкову умову надання у користування послуги Дебетна картка (крім надання банківських послуг)
- Попередження 5: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом
- Попередження 6: У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів Банку, що надаються засобами дистанційних каналів комунікації, шляхом подання заяви на адресу електронної пошти Банку [email protected] або скориставшись опцією «Зворотній зв`язок» на сайті Банку, або до відділення Банку, або шляхом звернення до Контакт-центру Банку за телефоном 0 800 503 580, 044 393 25 90 .
- Попередження 7: Договір поточного рахунку (далі-Договір) може бути розірваний на вимогу або за ініціативою однієї з Сторін в порядку визначеному Договором та/або законодавством. Клієнт має право ініціювати розірвання Договору в порядку, передбаченому Договором, шляхом подання до Банку відповідної заяви.
- Попередження 8: Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.