lime card для зарплатних клієнтів та крос-продажів

lime card для зарплатних клієнтів та крос-продажів
До 100 000 грн. кредитного ліміту

До 100 000 грн. кредитного ліміту

Пільговий період до 62 днів

Пільговий період до 62 днів

Керування в додатку TAS2U

Керування в додатку TAS2U

До 1% кешбеку

До 1% кешбеку

Умови
Як користуватися
Твій кешбек
Калькулятор
Погашення
Поповнення
Про пільговий період
Документи

lime card - найкраща кредитка на ринку лише для зарплатних клієнтів та крос-продажів від Таскомбанку.

  • Mastercard PayPass Безкоштовно

  • 2,9% в міс. за обслуговування кредиту

  • Обов’язковий мінімальний платіж складається лише з суми нарахованих процентів

  • 3,5% за зняття кредитних коштів

  • 1% кешбек у найпопулярніших категоріях

  • Сума кредитного ліміту

    від 500,00 до 100 000,00 грн.

  • Можливість дострокового розірвання договору

    без додаткових комісій

  • Відмова від договору про споживчий кредит

    протягом 14 календарних днів з дня укладення цього договору

  • Строк кредитування, дні

    Кредит надається на фіксований строк 365 днів з автоматичною пролонгацією на такий самий строк

  • Реальна річна процентна ставка

    Від 0,00001% до 64,82%

Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування карткою lime card

  • Попередження 1: клієнт повертає суму кредиту, комісії та відсотки за його користуванням відповідно до умов договору та вимог законодавства України
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Штраф 0,24% за день прострочки ОМП+100 грн.
    (0,24% нараховується на термінову та загальну заборгованість, 100 грн за кожен факт прострочки ОМП)1
  • 1 У випадках, передбачених Законом України «Про споживче кредитування» та/або іншими нормами законодавства України, Клієнт звільняється від обов’язку сплати Банку неустойки (штрафу, пені).
  • Попередження 2: нікому не повідомляйте ПІН до Платіжної картки, код CVV2/CVC2, а також зберігайте їх у таємниці, щоб ні за яких умов вони не стали відомими будь-яким третім особам.
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Це може скомпрометувати вашу карту
  • Попередження 3: нікому не повідомляти та не передавати Одноразові цифрові паролі (ОТР паролі), які надаються Клієнту шляхом відправлення SMS-повідомлення/push повідомлення на Зареєстрований номер мобільного телефону, окрім безпосереднього особистого введення таких паролів на сторінці проведення операції, для підтвердження якої надіслано цей пароль.
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Здійснення шахрайських операцій з вашої платіжною карткою
  • Попередження 4: Необхідно оберігати Платіжну картку, оскільки платіжна картка чутлива до різноманітних фізичних впливів, тримати її необхідно на достатній відстані від джерел тепла, електромагнітних випромінювань (особливо мобільних телефонів, магнітних замків)
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Карта може пошкодитися та бути не придатною для подальшого використання.
  • Попередження 5: Банк не вимагає від клієнта або спорідненої чи пов'язаної з ним особи придбання будь-яких інших послуг від Банку як обов'язкову умову надання кредиту (крім надання банківських послуг)
  • Попередження 6: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом
  • Попередження 7: У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів Банку, що надаються засобами дистанційних каналів комунікації шляхом подання заяви на адресу електронної пошти Банку [email protected] або скориставшись опцією «Зворотній зв`язок» на сайті Банку, або до відділення Банку, або подання звернення до Контакт-центру Банку за телефоном 0 800 503 580, 044 393 25 90 .
  • Попередження 8: Клієнт має право протягом 14 календарних днів з дня укладення кредитного договору (далі-Договір) відмовитися від нього без пояснення причин, у тому числі у разі отримання грошових коштів із дотриманням наступних вимог.
    У разі відмови від Договору повідомити Банк про намір відмовитися від Договору в письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді з накладенням електронних підписів, електронних цифрових підписів, інших аналогів власноручних підписів (печаток) сторін у порядку, визначеному законодавством) до закінчення 14-денного строку з дня укладення Договору. Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або подане і підписане представником за наявності довіреності на вчинення таких дій. Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від Договору Клієнт зобов‘язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з Договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Договором.
  • Попередження 9: Договір про споживчий кредит може бути розірваний на вимогу або за ініціативою однієї з Сторін в порядку визначеному договором про споживчий кредит та/або законодавством. Клієнт має право ініціювати розірвання Договору в порядку, передбаченому Договором, шляхом подання до Банку відповідної заяви.
  • Попередження 10: На підставі ст. 1056 Цивільного кодексу України Банк має право в будь-який час відмовитися від надання Клієнту передбаченого Договором кредиту частково або в повному обсязі за наявності обставин, які явно свідчать про те, що наданий Клієнтові кредит своєчасно не буде повернений. Сторони узгодили, що визнання обставини як такої, яка явно свідчить про те, що кредит своєчасно не буде повернений, здійснюється Банком одноосібно, на власний розсуд та узгодження з Клієнтом не потребує. При цьому Банк має право заблокувати видаткові операції за карткою, які здійснюються за рахунок кредиту, в будь-який час після встановлення Банком зазначеної обставини. Про таке блокування Банк повідомляє Клієнта шляхом направлення SMS-повідомлення та/або повідомлення у месенджерах.
  • Попередження 11: Строк кредиту – 12 місяців. При цьому строк користування кредитом продовжується на кожні наступні 12 місяців, якщо щонайменше як за 30 календарних днів до дати повернення кредиту Банк не повідомить Клієнта про припинення кредитування.
  • Попередження 12: Банк має право доручити врегулювання простроченої заборгованості колекторським компаніям, що діють в інтересах Банку перелік яких визначено у файлі «Відомості про колекторські компанії, з якими співпрацює АТ «ТАСКОМБАНК», розміщеному на сторінці. Клієнт має право звернутись до Національного банку України у разі порушення колекторською компанією Закону України «Про споживче кредитування» та/або іншого законодавства у сфері споживчого кредитування, у тому числі порушення вимог щодо взаємодії із Позичальником при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки), також на звернення до суду з позовом про відшкодування шкоди, завданої Позичальнику в процесі врегулювання простроченої заборгованості останнього. Колекторська компанія несе відповідальність відповідно статті 182 Кримінального кодексу України. Порядок взаємодії із споживачем фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки) розміщено за посиланням .
  • Попередження 13: Клієнта має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
0 800 503 580Дзвінки в межах України безкоштовні