obsidian card

Безкоштовне оформлення карти VISA Platinum
Безкоштовне зарахування коштів
Безкоштовне зняття готівки в Україні
Cash-back за будь-які розрахунки 0,5%
Консьєрж-сервіс та послуги для подорожуючих
Obsidian Card - картка для отримання заробітної плати або щоденних оплат, яка надасть Вам комплекс додаткових переваг, послуг та сервісів. Зробіть крок в напрямку преміального обслуговування.
Умови продукту
Консьєрж-сервіс від Visa
Безкоштовне зарахування коштів
Безкоштовні SMS/PUSH повідомлення
Додаткові послуги для подорожуючих
Безкоштовне зняття цільових коштів
Кешбек 0,5%
Керування в додатку TAS2U
Умови обслуговування рахунків
Ви можете не сплачувати за обслуговування рахунку, якщо активно ним користуєтесь.
Для того, щоб не сплачувати вартість обслуговування рахунку (300 грн./міс.)* Вам необхідно щомісяця виконувати будь-яку з вимог нижче:
01
Сума середньоденних залишків на рахунках та/або строкових вкладах від
300 000 грн.* (включно)
300 000 грн.* (включно)
02
Сума розрахунків картками Obsidian від 20 000 грн.* (включно)
Списання комісії відбувається 10 числа кожного місяця. Виконання вимог перевіряється за календарний місяць, що передує даті списання комісії.
Наприклад, якщо дата сплати комісії 10.04.2025, перевіряється активність за період 01.03.2025 по 31.03.2025 (включно).
*Для рахунків у валюті суми рівні еквіваленту валюти рахунку.
Смарт тарифікація
Плата за пакет послуг. Як це працює
Що таке середньоденні залишки?
Розрахунки за картками
Списання комісії
Для закриття рахунку клієнту (або його довіреній особі) необхідно звернутися до будь – якого відділення Банку.
Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування карткою obsidian card
- Попередження 1: нікому не повідомляйте ПІН до Платіжної картки, код CVV2/CVC2, а також зберігайте їх у таємниці, щоб ні за яких умов вони не стали відомими будь-яким третім особам.
- Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Це може скомпрометувати вашу карту
- Попередження 2: нікому не повідомляйте та не передавайте Одноразові цифрові паролі (ОТР паролі), які надаються Клієнту шляхом відправлення SMS-повідомлення/push повідомлення на Зареєстрований номер мобільного телефону, окрім безпосереднього особистого введення таких паролів на сторінці проведення операції, для підтвердження якої надіслано цей пароль.
- Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Здійснення шахрайських операцій з вашої платіжною карткою
- Попередження 3: Необхідно оберігати Платіжну картку, оскільки платіжна картка чутлива до різноманітних фізичних впливів, тримати її необхідно на достатній відстані від джерел тепла, електромагнітних випромінювань (особливо мобільних телефонів, магнітних замків)
- Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Карта може пошкодитися та бути не придатною для подальшого використання.
- Попередження 4: Банк не вимагає від клієнта або спорідненої чи пов'язаної з ним особи придбання будь-яких інших послуг від Банку як обов'язкову умову надання у користування послуги Дебетна картка (крім надання банківських послуг)
- Попередження 5: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом
- Попередження 6: У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів Банку, що надаються засобами дистанційних каналів комунікації, шляхом подання заяви на адресу електронної пошти Банку [email protected] або скориставшись опцією «Зворотній зв`язок» на сайті Банку, або до відділення Банку, або шляхом звернення до Контакт-центру Банку за телефоном 0 800 503 580, 044 393 25 90 .
- Попередження 7: Договір поточного рахунку (далі-Договір) може бути розірваний на вимогу або за ініціативою однієї з Сторін в порядку визначеному Договором та/або законодавством. Клієнт має право ініціювати розірвання Договору в порядку, передбаченому Договором, шляхом подання до Банку відповідної заяви.
- Попередження 8: Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
- Архів тарифів
Подайте заявку і наш менеджер допоможе вам з оформленням
1
2
3
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ
НАШ МЕНЕДЖЕР ЗАТЕЛЕФОНУЄ ВАМ І ПРИЙМЕ ЗАЯВКУ
ПІДПИШІТЬ КРЕДИТНИЙ ДОГОВІР У ВІДДІЛЕННІ БАНКУ