obsidian card

obsidian card

obsidian card
Безкоштовне оформлення карти VISA Platinum

Безкоштовне оформлення карти VISA Platinum

Безкоштовне зарахування коштів

Безкоштовне зарахування коштів

Безкоштовне зняття готівки в Україні

Безкоштовне зняття готівки в Україні

Cash-back за будь-які розрахунки 0,5%

Cash-back за будь-які розрахунки 0,5%

Консьєрж-сервіс та послуги для подорожуючих

Консьєрж-сервіс та послуги для подорожуючих

Умови
Твій кешбек
Поповнення
Додаткові послуги
Документи
Obsidian Card - картка для отримання заробітної плати або щоденних оплат, яка надасть Вам комплекс додаткових переваг, послуг та сервісів. Зробіть крок в напрямку преміального обслуговування.
Умови продукту
  • Консьєрж-сервіс від Visa

  • Безкоштовне поповнення безготівковими коштами

  • Безкоштовні SMS/PUSH повідомлення

  • Додаткові послуги для подорожуючих

  • Безкоштовне зняття

  • Кешбек 0,5%

  • Керування в додатку TAS2U

Умови обслуговування рахунків
Ви можете не сплачувати за обслуговування рахунку, якщо активно ним користуєтесь.
Для того, щоб не сплачувати вартість обслуговування рахунку (100 грн./міс.)* Вам необхідно щомісяця виконувати будь-яку з вимог нижче:
01
Сума середньоденних залишків на рахунку від
50 000 грн.* (включно)
02
Сума розрахунків карткою від 7 000 грн.* (включно)
Виконання вимог перевіряється по кожному із рахунків за місяць, що передує даті списання комісії.
Наприклад, якщо дата сплати комісії 15.09.2024, перевіряється активність за період 15.08.2024 по 14.09.2024 (включно).
*Для рахунків у валюті суми рівні еквіваленту валюти рахунку.
Смарт тарифікація
Плата за пакет послуг. Як це працює
  • Плата починає утримуватись з другого місяця обслуговування рахунку.
  • Плата утримується щомісяця у дату отримання першої картки до рахунку.
  • Плата розраховується по кожному рахунку окремо (UAH, USD, EUR при наявності).
  • Наприклад, якщо першу картку отримано 15.07.2024 року, плата за цей рахунок утримується щомісяця 15 числа кожного місяця, починаючи з 15.08.2024 року. У випадку несплати, картка блокується до здійснення оплати
Що таке середньоденні залишки?

Середньоденний залишок розраховується окремо по кожному із рахунків, як сума залишків по рахунку на кінець дня протягом розрахункового періоду та розділена на кількість днів рахункового періоду. Розрахований середньоденний залишок повинен бути не менше 50 000 грн. (або еквіваленту валюти рахунку). Наприклад дата стягнення комісії 15.04.2024 . В розрахунок потрапляють баланси починаючи з 15.03.2024 по 14.04.2024 та їх сума ділиться на кількість днів 31 (кількість днів в періоді з 15.03.2024 – 14.04.2024).

Розрахунки за картками

Умови несплати комісії при розрахунках карткою:

Сума розрахунків карткою в рамках кожного із рахунків продукту obsidian card від 7 000 грн. (включно) або еквіваленту валюти рахунку. Щоб не сплачувати щомісячну вартість за рахунок, необхідно накопичувати за попередній місяць розрахунки карткою. До розрахунків відносяться тільки розрахунки карткою у терміналах та в мережі Інтернет карткою або мобільним пристроєм. Зняття готівки, перекази у TAS2U, р2р перекази тощо не вважаються розрахунками!

Списання комісії

Плата за рахунок розраховується та списується по кожному із рахунків окремо.

У випадку несплати комісії, картки, що випущені до рахунку будуть заблоковані. Розблокування карток буде проведено автоматично у випадку сплати клієнтом комісії. Увага! Незалежно від того, коли списана комісія у разі несвоєчасної сплати за рахунок, дата наступного списання не змінюється та завжди буде датою отримання першої картки до рахунку.

Для закриття рахунку клієнту (або його довіреній особі) необхідно звернутися до будь – якого відділення Банку.

Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування карткою obsidian card

  • Попередження 1: нікому не повідомляйте ПІН до Платіжної картки, код CVV2/CVC2, а також зберігайте їх у таємниці, щоб ні за яких умов вони не стали відомими будь-яким третім особам.
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Це може скомпрометувати вашу карту
  • Попередження 2: нікому не повідомляйте та не передавайте Одноразові цифрові паролі (ОТР паролі), які надаються Клієнту шляхом відправлення SMS-повідомлення/push повідомлення на Зареєстрований номер мобільного телефону, окрім безпосереднього особистого введення таких паролів на сторінці проведення операції, для підтвердження якої надіслано цей пароль.
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Здійснення шахрайських операцій з вашої платіжною карткою
  • Попередження 3: Необхідно оберігати Платіжну картку, оскільки платіжна картка чутлива до різноманітних фізичних впливів, тримати її необхідно на достатній відстані від джерел тепла, електромагнітних випромінювань (особливо мобільних телефонів, магнітних замків)
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Карта може пошкодитися та бути не придатною для подальшого використання.
  • Попередження 4: Банк не вимагає від клієнта або спорідненої чи пов'язаної з ним особи придбання будь-яких інших послуг від Банку як обов'язкову умову надання у користування послуги Дебетна картка (крім надання банківських послуг)
  • Попередження 5: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом
  • Попередження 6: У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів Банку, що надаються засобами дистанційних каналів комунікації, шляхом подання заяви на адресу електронної пошти Банку [email protected] або скориставшись опцією «Зворотній зв`язок» на сайті Банку, або до відділення Банку, або шляхом звернення до Контакт-центру Банку за телефоном 0 800 503 580, 044 393 25 90 .
  • Попередження 7: Договір поточного рахунку (далі-Договір) може бути розірваний на вимогу або за ініціативою однієї з Сторін в порядку визначеному Договором та/або законодавством. Клієнт має право ініціювати розірвання Договору в порядку, передбаченому Договором, шляхом подання до Банку відповідної заяви.
  • Попередження 8: Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.

Подайте заявку і наш менеджер допоможе вам з оформленням

1
2
3
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ
НАШ МЕНЕДЖЕР ЗАТЕЛЕФОНУЄ ВАМ І ПРИЙМЕ ЗАЯВКУ
ПІДПИШІТЬ КРЕДИТНИЙ ДОГОВІР У ВІДДІЛЕННІ БАНКУ
0 800 503 580Дзвінки в межах України безкоштовні