Картка для пенсійних виплат | Пенсійна | Дебетова картка | ТАСКОМБАНКУ

Соціальна

Соціальна
Безкоштовне оформлення картки

Безкоштовне оформлення картки

Подаємо документи до ПФ

Подаємо документи до ПФ

 1% кешбеку на покупки в аптеках

1% кешбеку на покупки в аптеках

Умови
Твій кешбек
Поповнення
Про кешбек
Документи

Призначений для виплат пенсії та інших соціальних виплат.

Перваги продукту:

  • безкоштовне зарахування пенсії та соціальних виплат;
  • відсоткова ставка на залишок коштів на рахунку – 7,0% річних;
  • Банк самостійно передає всі необхідні документи до Пенсійного або Соціального Фонду, після особистого відвідування найближчого відділення держателем картки;
  • безкоштовне отримання готівкових коштів у банкоматах та касах АТ «ТАСКОМБАНК» та у банкоматах інших банків на території України.

  • MasterCard Debit (іменна або неіменна)не тарифікується
  • MasterCard Debit Gold (з чіпом)послуга не надається
  • MasterCard Debit Standard Contactless (безконтактна)безкоштовно
  • MasterCard Standard Virtual (віртуальна картка)безкоштовно
  • Нарахування процентів на позитивний залишок коштів на рахунку, % річних7,0%

Одержувачі пенсій та грошової допомоги, які отримують такі виплати через рахунки, відкриті в АТ «ТАСкомбанк», мають можливість отримувати готівкові кошти через АТ "Укрпошта" шляхом поштового переказу з доставкою додому.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2020 № 287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення» інформуємо, що Акціонерним товариством "Укрпошта" реалізовано послугу переказ коштів «З картки додому».

Більш детальна інформація за посиланням: https://www.ukrposhta.ua/ua/perekaz-z-kartky-dodomu

Для закриття рахунку клієнту (або його довіреній особі) необхідно звернутися до будь – якого відділення Банку.

Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування карткою Пенсійна

  • Попередження 1: нікому не повідомляйте ПІН до Платіжної картки, код CVV2/CVC2, а також зберігайте їх у таємниці, щоб ні за яких умов вони не стали відомими будь-яким третім особам.
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Це може скомпрометувати вашу карту
  • Попередження 2: нікому не повідомляйте та не передавайте Одноразові цифрові паролі (ОТР паролі), які надаються Клієнту шляхом відправлення SMS-повідомлення/push повідомлення на Зареєстрований номер мобільного телефону, окрім безпосереднього особистого введення таких паролів на сторінці проведення операції, для підтвердження якої надіслано цей пароль.
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Здійснення шахрайських операцій з вашої платіжною карткою
  • Попередження 3: Необхідно оберігати Платіжну картку, оскільки платіжна картка чутлива до різноманітних фізичних впливів, тримати її необхідно на достатній відстані від джерел тепла, електромагнітних випромінювань (особливо мобільних телефонів, магнітних замків)
  • Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: Карта може пошкодитися та бути не придатною для подальшого використання.
  • Попередження 4: Банк не вимагає від клієнта або спорідненої чи пов'язаної з ним особи придбання будь-яких інших послуг від Банку як обов'язкову умову надання у користування послуги Дебетна картка (крім надання банківських послуг)
  • Попередження 5: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом
  • Попередження 6: У клієнта є можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів Банку, що надаються засобами дистанційних каналів комунікації, шляхом подання заяви на адресу електронної пошти Банку [email protected] або скориставшись опцією «Зворотній зв`язок» на сайті Банку, або до відділення Банку, або шляхом звернення до Контакт-центру Банку за телефоном 0 800 503 580, 044 393 25 90 .
  • Попередження 7: Договір поточного рахунку (далі-Договір) може бути розірваний на вимогу або за ініціативою однієї з Сторін в порядку визначеному Договором та/або законодавством. Клієнт має право ініціювати розірвання Договору в порядку, передбаченому Договором, шляхом подання до Банку відповідної заяви.
  • Попередження 8: Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
0 800 503 580Дзвінки в межах України безкоштовні