ТАСКОМБАНК навчив свого чат-бота в Telegram допомагати клієнтам

Клієнтам ТАСКОМБАНКУ вже давно доступна можливість зв’язуватися з банком в Telegram за допомогою чат-бота на ім’я @tascombot. Цього тижня його функціонал було оновлено.
Тепер за допомогою чат-бота клієнти можуть:
перевіряти курси валют НБУ та готівкові курси у відділенні Банку;
уточнювати контакти Банку. Наприклад, юридичну адресу, реквізити для здійснення платежів, номери Контакт-центру, посилання на офіційний сайт чи сторінку Facebook;
замовляти зворотній дзвінок;
читати останні новини Банку;
дізнаватися інформацію щодо продуктів Банку;
знаходити найближчі банкомати й відділення;
отримувати посилання для швидкого переходу в інтернет-банк TAS2U й ТАС24;
здійснювати перекази з картки на картку.
«Сьогодні чат-боти в соціальних мережах стають для бізнесу інструментом із розряду must have. Це ще один канал комунікації з клієнтами, який дозволяє не лише оперативно надавати їм необхідну інформацію, але й зробити спілкування простим і зручним. Комусь простіше подзвонити в Контакт-центр, а комусь отримати інформацію через популярний месенджер. Ми зі своєї сторони постійно працюємо над розширенням функціоналу наших чат-ботів і вже готуємо нові зміни», — говорить Денис Раковський, Директор з продажів роздрібного бізнесу ТАСКОМБАНКУ.
Перелік сервісів Таскомбота в Telegram буде розширюватись. Зараз у процесі реалізації можливість перевірки стану заборгованості за кредитом. Після запуску сервісу клієнти зможуть переглядати суму заборгованості, суму обов’язкового місячного платежу, уточнювати реквізити й дату оплати за кредитом.