«Профілювання клієнтів – не лише інструмент управління ризиками, а й спосіб покращити ефективність банку»

На минулому тижні Ярослав Омельчук, Член Правління – директор з комплаєнс-контролю та фінансового моніторингу ТАСКОМБАНКУ, виступив на галузевому форумі CYBER HEART of THE BANK, організованому International Financial Club "BANKIR".
У своїй доповіді «Профілювання клієнтів як інструмент комплаєнс-контролю», яку багато хто з гостей назвав однією з найконструктивніших на форумі, він наголосив, що глибоке вивчення клієнтської бази є основою не тільки для подальшого визначення цільового сегменту клієнтів, а й для застосування ризик-орієнтованих підходів до контролю операцій, виявлення відхилень від звичайної поведінки клієнта.
Правильно вибудуване профілювання дозволяє збалансувати цілі комплаєнс-контролю та бізнес-ефективності.
Результатом цього є не лише зниження ризиків при обслуговуванні клієнтів, а й підвищення якості банківського сервісу, оптимізація ресурсів та економічно виважені рішення.
У ТАСКОМБАНКУ ми постійно вдосконалюємо підходи до обслуговування клієнтів, забезпечуючи якісний сервіс із врахуванням вимог законодавства.
Дякуємо організаторам International Financial Club BANKIR за чудову подію та якісний нетворкінг. Окрема вдячність Жанні Голик і Олегу Капралову за особистісний підхід і атмосферу довіри між учасниками.