«Комфорт і підтримка людей з особливими потребами — це наша пряма відповідальність»

Продовжуємо системну роботу зі створення інклюзивного банківського простору. Наразі 52 відділення банку визначено для модернізації відповідно до вимог державних будівельних норм у частині доступності для маломобільних груп населення.
Розвиток інклюзивної інфраструктури є одним із пріоритетів стратегії ТАСКОМБАНКУ, яку банк має намір втілити у життя найближчим часом.
«Ми послідовно адаптуємо наші відділення, щоб забезпечити максимально зручний і безпечний сервіс. Чітко розуміємо, що комфорт і підтримка людей з особливими потребами — це наша пряма відповідальність. Прагнемо, щоб кожен, хто завітає до нас у відділення, почувалися максимально комфортно, як бажані гості, на яких чекали і готувалися до їх приходу», — наголосив Володимир Дубєй, Голова Правління ТАСКОМБАНКУ.
У вже адаптованих відділеннях облаштовано занижені зони обслуговування клієнтів, встановлено автоматизоване касове обладнання, кнопки виклику персоналу, підіймальні платформи та пандуси з поручнями. Навігація доповнена шрифтом Брайля, а для безпечного пересування людей із порушенням зору встановлено жовті тактильні плити. У зонах обслуговування передбачені спеціальні тримачі для милиць.
ТАСКОМБАНК працює над тим, щоб наші відділення, як у столиці, так і в регіонах, були зручними і відкритими для всіх клієнтів, без винятку.