ТАСКОМБАНК оновлює TAС Mobile: керування push-повідомленнями для бізнес-клієнтів

ТАСКОМБАНК вдосконалює цифрові сервіси для бізнес-клієнтів: у TAС Mobile додано функцію персонального налаштування push-повідомлень і мобільний банкінг стає ще більш персоналізованим
Наразі у застосунок TAС Mobile додано новий інструмент - можливість самостійно керувати Push-повідомленнями.
Ця функція дозволяє користувачам, які ведуть бізнес, вибирати лише актуальні сповіщення та відключати зайві,
що оптимізує інформаційний потік і підвищує контроль над фінансовими операціями.
У спеціальному розділі застосунку є можливість налаштовувати повідомлення про:
- рух коштів із зазначенням нового балансу та дати останньої транзакції;
- відхилення документу - сповіщення з номером, сумою та причиною відхилення платіжної інструкції,
- відхилення гривневої платіжної інструкції з номером, сумою та причиною;
- зміна статусу платежу на «На акцепт» із сумою операції;
- надходження нових листів у систему з темою повідомлення.
Переваги оновлення:
- отримання тільки релевантної інформації, без зайвих сповіщень;
- можливість оперативно реагувати на важливі фінансові події;
- повний контроль над станом рахунків і транзакцій;
- персоналізація сервісу під індивідуальні потреби.
Цей функціонал - важливий крок у розвитку цифрових сервісів ТАСКОМБАНКУ, що спрямований
на підвищення комфорту та ефективності управління фінансами для бізнес-клієнтів через мобільний застосунок.
За додатковою інформацією звертайтесь до Вашого персонального менеджера на відділенні або телефонуйте до контактного центру за телефоном: 044 290 97 77.