О. Поляк: “До МСБ необхідно ставитися як до майбутнього великого клієнта”
16.03.2023

О. Поляк: “До МСБ необхідно ставитися як до майбутнього великого клієнта”

О. Поляк: “До МСБ необхідно ставитися як до майбутнього великого клієнта”

“Малий та середній бізнес одним із першим розпочав відновлювати діяльність. Нині підприємці, завдяки своїй гнучкості та швидкій реакції на ринкові зміни, залишаються драйвером економіки під час війни. Потребують фінансування та нових банківських продуктів”, - підкреслив Заступник Голови Правління ТАСКОМБАНКУ Олег Поляк під час круглого столу «Розвиток мікро- і МСБ як важливий елемент відновлення української економіки», організованого «Фінансовим клубом».

Олег Поляк впевнений, що напрямок МСБ буде розвиватися і надалі. «Наразі важливо, щоб кожний підприємець знав, що є багато продуктових інструментів, адже коли ми розповідаємо клієнтам, що окрім «5-7-9%» є багато цікавих продуктів, вони зазвичай не знають про це», – повідомив банкір.

Обговорюючи тему кредитування, Олег Поляк зазначив, що в ТАСКОМБАНКУ не припиняли фінансування на початку війни, і не планують зупинятись тепер. Нині в ТАСКОМБАНКУ розвивають швидкі кредити до 1 млн грн, також у клієнтів є попит на складні продукти. «МСБ вивчає такі інструменти, як факторинг, лізинг, кредитування під ОВДП. Ми бачимо, як набуває популярності зворотній лізинг, коли клієнт свої активи передає в зворотній лізинг, отримує обігові кошти і розвиває свій напрямок бізнесу», – підкреслив Олег Поляк. Попри всі складнощі, малий та середній бізнес має якісний кредитний портфель. За словами Олега Поляка, понад 90% клієнтів ТАСКОМБАНКУ сплачують відсотки.

ТАСКОМБАНК підтримує розвиток підприємництва не лише використовуючи фінансові інструменти. “Нещодавно ми створили Бізнес-спільноту для клієнтів МСБ. Адже впевнені, що спілкування і спільні зустрічі стануть у нагоді підприємцям та сприятимуть розвитку бізнесу завдяки обміну досвідом, компетенціями, навичками та зв’язками”, - зазначив Олег Поляк. - “Ми прагнемо допомагати учасникам спільноти зростати та розвиватися швидше. Тож цей майданчик покликаний об’єднати активний та амбітний бізнес, щоб відкрити можливості для виходів на нові ринки та сприяти пошуку нових партнерів для розвитку підприємств”.

Разом із тим Заступник Голови Правління ТАСКОМБАНКУ зауважив, що клієнти стають дедалі вимогливішими до клієнт-банку. «Кожен клієнт хоче обслуговуватися після шостої вечора, щоб все було зручно, всі документи і платежі проходили швидко, і головне, щоб головний офіс працював і надавав відповіді на всі запитання, які є в клієнтів», – розповів він.

Також Олег Поляк акцентував, що нині підприємництво активно розвивається і фактично запити МСБ вже схожі на запити великого бізнесу. «Клієнти МСБ вже з потребами крупного корпоративного бізнесу. І дуже важливо, щоб банки адаптували свої продукти та процеси до МСБ, відносилися до нього як до майбутнього великого клієнта», – підкреслив Олег Поляк.

0 800 503 580Дзвінки в межах України безкоштовні