Послідовно розвиваємо інклюзивність і робимо свої сервіси доступними для кожного клієнта

Під час круглого столу «Безбар’єрні фінанси: як зробити банки доступними для усіх», організованого «Фінансовим клубом», заступниця Голови Правління Ірина Сушак наголосила:
«Ми вже зробили 50% відділень безбар’єрними, але на цьому не зупиняємось. Наша програма-максимум — 100% відділень по всій Україні, а також банкомати, мобільні застосунки та всі інші сервіси. Це не лише питання вимог законодавства, а насамперед соціальної відповідальності, адже люди, які потребують інклюзивного обслуговування, повинні мати вільний доступ до фінансових послуг».
У відділеннях, що вже відповідають стандартам безбар’єрності, облаштовані темпокаси, кнопки виклику персоналу, підйомні платформи та пандуси з поручнями. Для людей із порушенням зору встановлено тактильні плити та шрифт Брайля. У зонах обслуговування передбачені й спеціальні тримачі для милиць.
Інклюзивність банк впроваджує і в цифрових сервісах: сайт ТАСКОМБАНКУ адаптований для людей із порушенням зору.
Важливим кроком стала й інновація проєкту Izibank, який першим в Україні випустив банківську картку з номером, надрукованим шрифтом Брайля. Така картка дає змогу людям із порушенням зору зручно й безпечно користуватися фінансовими послугами без сторонньої допомоги.
Інклюзія для ТАСКОМБАНКУ — це принцип, що визначає стратегію розвитку. Прагнемо, щоб скористатися послугами наших відділень і цифрових сервісів мав змогу кожен.