29.05.2025
Володимир Дубєй, Голова Правління ТАСКОМБАНКУ: «Чому банкіру важливо мати особистий чат із кожним клієнтом»
Володимир Дубєй завжди ставить зустрічі з клієнтами у пріоритет, яким би щільним не був його розклад.
У банку це знають усі: якщо в календарі стоїть «зустріч із клієнтом», — вона не переноситься, не змінюється і не скасовується без справді поважної причини. Особистий контакт із бізнесом для СЕО ТАСКОМБАНКУ — не виняток, а частина щоденної роботи.
За 15 років у банку він ухвалив безліч рішень, які стали переломними для клієнтів. Попри масштаб відповідальності, Голова Правління і далі веде особисті чати, відповідає на повідомлення і включається в діалог напряму. Він переконаний, що банкінг майбутнього, — це передусім про людяність.
Як це працює в ТАСКОМБАНКУ читайте в новій колонці для Oboz.ua