Контакти банку | Гаряча лінія | ТАСКОМБАНК

Звернення громадян

Шановні Клієнти,
з метою отримання інформації з питань діяльності та обслуговування в АТ «ТАСКОМБАНК» Ви можете особисто або через уповноважену на це іншу особу оформити звернення (заяву, пропозицію, скаргу) та подати його до АТ «ТАСКОМБАНК» будь-яким зручним способом:

  • усно, звернувшись до Контакт-центру Банку (цілодобово) за телефонами 0 800 503 580044 393 25 90, або на особистому прийомі;
  • письмово, відправивши листа на поштову адресу Банку (вул. Петлюри, 30, м. Київ, 01032 ), залишивши письмове звернення у будь-якому відділенні Банку (перелік відділень за посиланням https://tascombank.ua/branch) або з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.

Згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» термін розгляду звернення у Банку не більше одного місяця з дня його надходження.

Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів.

Подання (надсилання) клієнтом звернення до Банку передбачає його згоду на обробку, використання персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» під час опрацювання звернення.

Керівництвом АТ «ТАСКОМБАНК» ведеться особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності Банку. Право проведення особистого прийому керівництвом може бути делеговано іншій посадовій особі Банку відповідно до сфери відповідальності.
Запис клієнтів на особистий прийом здійснюється у Контакт-центрі Банку (цілодобово) за телефонами 0 800 503 580044 393 25 90. Також запис на особистий прийом може бути здійснений на підставі письмового клопотання клієнта.

0 800 503 580Дзвінки в межах України безкоштовні