Звернення громадян
Шановні клієнти,
з метою отримання інформації з питань діяльності та обслуговування в АТ «ТАСКОМБАНК» Ви маєте право звернутися:
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Порядку розгляду звернень та проведення особистого прийому клієнтів АТ «ТАСКОМБАНК» звернення (заяву, пропозицію, скаргу) до АТ «ТАСКОМБАНК» можна подати будь-яким зручним способом особисто або через уповноважену на це іншу особу:
усно,
- звернувшись до Контакт-центру Банку (цілодобово) за телефонами 0 800 503 580044 393 25 90,
- або на особистому прийомі;
письмово,
- відправивши листа на поштову адресу Банку (вул. Петлюри, 30, м. Київ, 01032 ),
- залишивши письмове звернення у будь-якому відділенні Банку (перелік відділень за посиланням https://tascombank.ua/branch),
- з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (e-mail [email protected], форма зворотного зв’язку на головній сторінці офіційного сайту Банку https://tascombank.ua). При цьому, датою подання звернення, яке надсилається на електронну пошту, є дата його надходження на адресу електронної пошти (e-mail). Датою подання звернення, яке надійшло на адресу електронної пошти (e-mail) в неробочий день та час, є наступний робочий день після дня його надходження. Датою подання електронного звернення є дата подання заповненої форми зворотного зв’язку, розміщеної на головній сторінці офіційного сайту Банку, а того, що надійшло в неробочий день і час, – наступний робочий день після дня подання такої форми.
Термін розгляду звернення у Банку не більше одного місяця з дня його надходження.
Загальний термін розгляду звернення (у разі його подовження, якщо в місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо) не повинен перевищувати сорока п'яти днів.
Подання (надсилання) клієнтом звернення до Банку передбачає його згоду на обробку, використання персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» під час опрацювання звернення.
Керівництвом АТ «ТАСКОМБАНК» ведеться особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності Банку. Право проведення особистого прийому керівництвом може бути делеговано іншій посадовій особі Банку відповідно до сфери відповідальності.
Запис клієнтів на особистий прийом здійснюється у Контакт-центрі Банку (цілодобово) за телефонами 0 800 503 580044 393 25 90. Також запис на особистий прийом може бути здійснений на підставі письмового клопотання клієнта.
(детально на сторінці офіційного Інтернет-представництва НБУ в розділі «Звернення громадян» https://bank.gov.ua/ua/contacts);
Гаряча лінія 0 800 505 240 або +380 44 298 65 55
Для електронного звернення: [email protected]
Поштова адреса: м. Київ,01601, вул. Інститутська, 10
за захистом своїх прав та інтересів у порядку, визначеному чинним законодавством України.