17 жовтня запрошуємо на ReService Customer First 2024: трансформація клієнтського сервісу
14.10.2024

17 жовтня запрошуємо на ReService Customer First 2024: трансформація клієнтського сервісу

17 жовтня запрошуємо на ReService Customer First 2024: трансформація клієнтського сервісу

17 жовтня 2024 року запрошуємо до Unit.City, де пройде одна з найінноваційніших бізнес-конференцій року – ReService: Customer First.

Цей захід збере провідних експертів із галузей ритейлу, медицини, логістики та HoReCa, щоб обговорити нові тенденції у сфері клієнтського досвіду та новітніх рішення для бізнесу.

ТАСКОМБАНК спільно з Mastercard виступають головними партнерами конференції, демонструючи свою відданість розвитку сучасних фінансових сервісів. Під час заходу буде презентовано новий RV Pay, що стане важливим кроком у сфері зручних безготівкових розрахунків для бізнесу.

Гості конференції матимуть можливість безпосередньо ознайомитися з новими фінансовими продуктами банку, поспілкуватися з представниками компаній-партнерів та взяти участь у панельних дискусіях, де обговорюватимуться найактуальніші питання з клієнтського сервісу. Окрім цього, конференція об'єднає 300 офлайн-учасників та понад 1000 онлайн-гостей.

Серед запрошених спікерів — керівники провідних компаній України та міжнародних брендів, таких як Comfy, Figaro Catering, Добробут, KFC та інші. Вони поділяться своїми унікальними кейсами і стратегіями поліпшення клієнтського досвіду.

Спікери конференції:

  • Марина Авдеєва Co-owner «Арсенал Страхування» Founder Easy Peasy Insurtech з темою «Як за рахунок сервісу змінюються продукти, бізнеси та навіть галузі»

  • Тетяна Слободянюк Head of Customer Experience «Добробут» з темою «Лабіринти сервісу медичної мережі»

  • Трофимова Дарʼя HRD «Тесті Фуд», фрайчазі партнер KFC в Україні з темою «КУЛЬТУРА СЕРВІСУ ПОЧИНАЄТЬСЯ З СЕРЕДИНИ - Роль внутрішнього клієнта у створенні виняткового сервісу».

  • Катерина Качуренко керівниця Центру підтримки клієнтів «COMFY»

  • Юлія Дробишева директорка з маркетингу «Агромат»

  • Олександр Котолуп CEO та засновник кейтерингової компанії «Figaro Catering» з темою «Економіка вражень. Секрети успіху.»

  • Володимир Бражник Chief Brand Officer «Аврора»

  • Микола Уманець Head of CX «Uklon»

  • Борис Цомая маркетинг директор ГК «Нові Продукти»

Детальніше про конференцію

Організатори: Revisior.

Партнери: «Вчасно Каса», «idealers», «Stala», «Casual catering&delivery», CRM-партнер «Uspacy», «Phonet», «Extra Life».

Подарунки спікерам - «ІТ-Інтегратор».

ReService: Customer First стане чудовою платформою для бізнес-спільноти, де учасники зможуть обмінюватися досвідом, формувати нові партнерства та долучитися до благодійних ініціатив. Всі зібрані під час заходу кошти підуть на підтримку Збройних Сил України.

0 800 503 580Дзвінки в межах України безкоштовні